Αναζήτηση

'Μασάζ Περινέου - Πως μπορώ να αποφύγω την περινεοτομή'



  • Περινεοτομή, Πως μπορώ να την αποφύγω;


Η περινεοτομή είναι μια επέμβαση που γίνεται ανάμεσα στον κόλπο και στον πρωκτό την ώρα του τοκετού και διενεργείται αποκλειστικά από τον ιατρό. Πρέπει να γίνεται μόνο όταν υπάρχει απόλυτη ένδειξη αυτής σε περίπτωση συκυουλκίας ή μεγάλου μεγέθους του νεογνού όταν δυσκολεύει την έξοδο του. Αποτελεί μια επώδυνη παρέμβαση που υπάρχει πιθανότητα να προκαλέσει παροδικά ή μόνιμα προβλήματα μετέπειτα όπως σεξουαλικές διαταραχές , περιναΐκός πόνος, κίνδυνος λοίμωξης κτλ.


  • Τι μπορώ να κάνω για να μειώσω τις πιθανότητες αναγκαίας περινεοτομής;


Η μαία σου θα σε βοηθήσει μέσα από τις προγεννητικές σας συναντήσεις για όλα τα

παρακάτω:


  • Διατροφή

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης στην ελαστικότητα του περινέου. Η κατανάλωση 2 λίτρων νερού καθημερινά βοηθάει στην ενυδάτωση του σώματος και των ιστών.


  • Άσκηση

Εάν έχεις μια εγκυμοσύνη χωρίς επιπλοκές συνιστάται να συνεχίζεται η άσκηση και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η γυμναστική βοηθάει την αιματική κυκλοφορία, προάγει την χαλάρωση και το αίσθημα ευεξίας. Η μαία σου θα σε εκπαιδεύσει και θα σε συμβουλέψει για τους κινδύνους και πότε θα πρέπει να διακόψεις την σωματική άσκηση και τα μέτρα που θα πρέπει να ακολουθήσεις.


  • Μασάζ Περινέου

Εκτός από τις ασκήσεις kegel, το μασάζ περινέου έχει φανεί αρκετά αποτελεσματικό στην προαγωγή ελαστικότητας του. Ο σύντροφος μπορεί να βοηθήσει σε αυτό. Ξεκινάει από την 35η εβδομάδα κυήσεως και πραγματοποιείται 3-4 φορές την εβδομάδα και διαρκεί 5 λεπτά.


Βήματα:


1. Πλύνε τα χέρια σου

2. Χρησιμοποίησε έναν καθρέφτη εάν πρόκειται να το κάνεις μόνη σου

3. Χρησιμοποίησε λάδι. Ένα λάδι με ελαφριά σύσταση και άρωμα λεβάντας που είναι καταπραϋντικό όπως το Birth&baby oil της Motherlove χωρίς τοξίνες είναι το απολύτως ενδεδειγμένο για αυτήν την διαδικασία. Επίσης μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και κατά την διάρκεια του τοκετού εμποτισμένο σε κομπρέσες για την ανακούφιση από το αίσθημα καύσου εκείνη την σπουδαία στιγμή.

4. Επέλεξε μια αναπαυτική θέση πλαϊνή με μαξιλάρια, ημικαθιστή όρθια με το ένα πόδι υποβασταζόμενο σε ύψωμα. Συστήνεται μετά από ένα ζεστό μπάνιο για καλύτερη χαλάρωση μυών.

5. Τοποθέτησε τον αντίχειρα ή και τους δύο αντίχειρες σε βάθος 5εκ πιέζοντας ελαφρά προς τα κάτω και στην συνέχεια δεξιά και αριστερά σχηματίζοντας το γράμμα U. Μπορεί να αισθανθείς καύσο στην αρχή αλλά αυτό θα αρχίσει να μειώνεται με τις επαναλήψεις.


Τέλος οι μπάλες τοκετού θα σε βοηθήσουν όχι μόνο στο περίνεο αλλά θα δώσουν και τον απαραίτητο χώρο για να κατέβει το μωρό σου. Η μαία σου θα είναι δίπλα σου στο ταξίδι αυτό υποστηρίζοντας κάθε προσπάθεια σου για έναν όσο το δυνατόν λιγότερο παρεμβατικό τοκετό.



Άννα Καραλιά


Μαία BSc, MSc

1705 προβολές0 σχόλια