Αναζήτηση

Καύσωνας & Εγκυμοσύνη - Η μόνη λύση: ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ – ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ – ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ !!!



Ο καλοκαιρινός #καύσωνας δοκιμάζει τις αντοχές όλων, πόσο μάλλον τις εγκύους και ιδιαίτερα εκείνες που βρίσκονται στο 2ο ή 3ο τρίμηνο της κύησης!!

Ο καύσωνας μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνος για τις εγκύους, επειδή λόγω της υψηλής θερμοκρασίας περιβάλλοντος, αναπτύσσουν αγγειοδιαστολή. Η αγγειοδιαστολή μειώνει την αρτηριακή πίεση και επηρεάζει τη λειτουργία της εφίδρωσης, έναν από τους βασικούς θερμορυθμιστικούς μηχανισμούς του οργανισμού, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν από θερμική εξάντληση και θερμοπληξία.

Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι οι έγκυοι είναι επιρρεπείς στην αφυδάτωση.


Για μία ασφαλή εγκυμοσύνη λοιπόν το καλοκαίρι, η μαία μας Δόξα Τερζή, συμβουλεύει τα εξής:

1. ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ – ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ – ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ !!!

Καταναλώστε μεγαλύτερη ποσότητα νερού και συμβουλευτείτε το γυναικολόγο σας για μία ισορροπημένη διατροφή και λήψη υγρών, που θα σας βοηθήσει να αντέξετε την ακραία ζέστη καθώς οι ανάγκες σε ηλεκτρολύτες (κάλιο, νάτριο) είναι αυξημένες.


2. Αποφύγετε την παραμονή σε υπαίθριους χώρους όταν έχει πολλή ζέστη. Αντιθέτως, παραμείνετε σε κλιματιζόμενους χώρους όσο περισσότερο μπορείτε. Σε καμία περίπτωση μην παραμείνετε σε ένα χώρο που σας κάνει να μη νιώθετε άνετα.


3. Τα καθημερινά δροσερά ντους βοηθούν πολύ στο να ρυθμίσουν τη σωματική θερμοκρασία και να αποφύγετε τη θερμοπληξία. Όταν αυτό δεν είναι εφικτό μπορείτε να έχετε ένα δροσερό, υγρό πανί στο πίσω μέρος του λαιμού σας, στο μέτωπο ή στο επάνω μέρος του κεφαλιού, που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας χαμηλή. Μία ακόμη επιλογή είναι τα δροσερά ποδόλουτρα.


4. Καταναλώστε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε νερό όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά και αποφύγετε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά ή μπαχαρικά/καυτερά υλικά διότι αυξάνουν τη θερμογένεση.


Μην διστάζετε να καλέσετε το γυναικολόγο ή τη μαία σας, για οτιδήποτε αισθανθείτε.

Η μαία σας Δοξα Τερζη

1.077 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων